Het is bijna zover! - Reisverslag uit Krewerd, Nederland van Lisanne Vries - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Krewerd, Nederland van Lisanne Vries - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

26 Augustus 2014 | Nederland, Krewerd

He allemaal!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik al een aantal maanden druk bezig met de voorbereidingen voor mijn Grand Tour naar Thailand & Bali. De maanden zijn inmiddels voorbij gevlogen en het is dan eindelijk bijna zover! Het voelt als de dag van gisteren dat ik mijzelf aanmeldde voor de minors Spa en Health management. Inmiddels is het meeste zo goed als geregeld. Mijn visum is binnen, alle belangrijke documenten heb ik bij elkaar, ik heb de nodige aantal afscheidsfeestjes gehad en de allerlaatste spulletjes binnengehaald. Over drie dagen vertrek ik samen met reismaatje & beste vriendinnetje Anouk naar Bangkok! We vliegen om 17.50 vanaf Schiphol en hebben een regelrechte vlucht van ongeveer 11 uur naar Bangkok. Ik kan het nog niet helemaal beseffen dat we dan ook echt voor 5 maand Nederland zullen verlaten en het voelt wel een beetje raar om tegen sommigen 'Tot volgend jaar' te zeggen. Alhoewel, ik kan niet wachten tot wij vrijdag in dat vliegtuig zitten!

Tijdens mijn aankomende maanden in Azië hoop ik jullie een beetje op de hoogte te houden via mijn waarbenjij.nu en sommigen natuurlijk ook via Skype en whatsapp! Als je het leuk vindt om mij te volgen, kun je links onderin aanmelden om op de hoogte te blijven van mijn reisverslagen (via 'meld je aan voor de mailinglijst'), er wordt dan automatisch een e-mailtje verstuurd wanneer ik een nieuw reisverslag heb geschreven!

Bye Nederland, tot over 5 maand!